Skolbiblioteket

Vill ni få tag på mig mellan åtta och kvart i tio på onsdag mornar så är det här ni hittar mig! Ibland tittandes på Glee, ibland (som idag) pluggandes. Det är så grymt skönt är den här tiden, helt tomt! Eller tja, idag är det faktiskt ganska full rulle här redan nu, men det är ändå tyst, lugnt och skönt så man kan koncentrera sig på det man ska göra. Nice!



Dessutom så har jag börjat fila på ett CV. Går... sådär.... MÅSTE verkligen börja få in lite slantar! Är helt pank, så här kan det inte vara! Hjälp? Extrajobb, sommarjobb, WHATEVER! Jag är desperat! Har ni något jobb som kan passa mig, vad det än är, så hör av er!! Mejla till [email protected]

Nä, dags att sätta fart med plugget!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0