Supermoon

Igår kväll/natt var det ju supermoon. Så nära som Jorden och Månen var varandra då har de inte varit på 18 år. Tydligen ska man önska sig något då, och exakt vad jag önskade mig tänkte jag inte berätta, men jag tänkte berätta mitt tankesätt (med risk för att låta som Olof Röhlander ;)). Jag insåg nämligen hur mycket jag har förändrats de senaste åren.



Igår önskade jag mig inte ett lätt och perfekt liv, utan styrkan att orka ta mig igenom svårigheterna. Det är en väldigt viktig skillnad och något som jag kommit till insikt med på senaste tiden. Det handlar inte om hur livet behandlar en, utan hur man ställer sig till livet. Ett perfekt och enkelt liv kommer ingen någonsin att få, utan det gäller istället att ha styrkan att ta sig över alla hinder som kommer i ens väg.



Ta hand om er vänner<3

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0