Vad vill ni läsa?

Ta inte det här fel nu, det här är min blogg, jag skriver vad fan jag vill, men här kan ni vara med och önska, vad vill ni se mer av på bloggen? Tänkte nämligen skriva ett inlägg nu om Glee, sedan insåg jag att det har jag redan pratat sönder. Sedan tänkte jag att jag kunde lägga upp en till länk till ett jättebra blogginlägg angående Anton Hysén, men det har jag också pratat sönder (dock rekommenderar jag er att läsa det ändå, Johan Hiltons blogg (expressen)), osv., osv.. Så för att jag inte ska tjata ihjäl er här så tänkte jag att nu är det dags för ER kära läsare att få önska lite.



Shoot! Och eftersom jag har flera hundra läsare om dan så måste väl NÅN tycka NÅNTING, eller? Om ni inte tycker någonting nu så fortsätter jag bara köra mitt race så kommer jag aldrig mer fråga er, okej? Skämt åsido, men seriöst, WHAT DO YOU WANT FROM ME? Fler videoinlägg? Mer bilder? Mer politik? Mindre politik? TELL ME! :D



Btw, ni följer väl mig på twitter? @LandstromLina

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dina sexinlägg på gamla bloggen....

2011-03-11 @ 09:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0