24-timmars fasta

Var ju på föreläsning med Jonas Colting i förra veckan och en av de sakerna jag tog med mig var hans tips på 24-timmars fastor, 1-4 ggr i månaden. Det är så simpelt så att man äter middag på kvällen, sedan äter man ingenting fram till middagen dan därpå. Den enda man får dricka är vatten och kaffe.



Detta gör man för att få bort söt- och matsuget och för att rensa kroppen och så. Tänker prova för första gången på onsdag, dvs. äter middag på tisdag och sedan ingenting förrän middag på onsdag. Det ska bli spännande! Går det bra är det något som jag kommer köra med regelbundet. Ni kommer kunna följa allt här på bloggen och på twitter (twitter.com/landstromlina), jag kommer uppdatera hela dygnet om hur jag mår!



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Lisen

Lisa... gumman... det låter faktiskt ganska dumt... o.O

2011-05-30 @ 23:11:15
URL: http://knafve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0