Klar - Finish - Finito!

ÄNTLIGEN klar med min lokalhistoriska uppgift. Den blev till och med inlämnad i tid!! Känns så jävla skönt, rent ut sagt! Haft sådan ångest med den, har inte kommit någonstans på flera veckor, och så bara kom jag igång tillslut och blev klar på tre dagar! Det kostade en tyskalektion, men läraren förstod. Nu kan jag andas ut! Visst, har flera prov till innan den här terminen är slut, plus att jag ska skriva en uppsats om varför jag inte ska skriva uppsatsen vi fått i uppgift att skriva av socialkunskapsläraren. Jag är rädd att den ska kosta mig mitt MVG, kanske hela mitt betyg i den kursen, men det får det fan vara värt! Jag är ganska hård på mina principer, och det här är en uppgift jag INTE tänker gå med på att göra!!


Kanske inte riktigt SÅ hård....

Nu är det snart dags för engelska, sista lektionen för veckan, och sista Engelska B lektionen för mig överhuvudtaget (förhoppnings). På onsdag har jag sista delen i engelskaavtentningen, och jag har inte förberett mig alls! Måste fixa det i helgen.... Och så måste jag förbereda mig inför Historia A lektionen på tisdag, börja plugga tyska inför provet om två veckor och.... Ja, men det känns trots allt som livet lugnat ner sig lite, tro't eller ej. I alla fall för stunden! Därför ska jag nu avsluta detta inlägg nu och sedan börja skriva på inlägget som kliat i fingrarna i flera dagar! Kommer så fort jag är klar :)



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0