Vad skulle jag göra utan Glee?

Efter ett kort uppehåll är Glee tillbaka igen på tisdag, och jag har VERKLIGEN försökt hålla mig ifrån alla rykten och previews och grejer, men det gåååår ju inte!! På Perez's blogg ligger ett gäng korta videos så man får en inblick i av resten av hösten kommer handla om. Vad skulle jag göra utan Glee? I LOVE it!!!

En av videona visar the new kid, han som kommer genom The Glee Project. Rykten säger dock att han är gay (one more?!) och kommer försöka sno Blaine från Kurt. Men som sagt, rykten....



Och sen är det den här videon. Vad är det med Santana? Annars; Jag ÄLSKAR att Darren får fler solon!! Mer Darren åt folket! Och det här klippet är ju bara sååå perfekt!



Fan vad jag längtar till jag får se vad som händer! :D

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0