Aha-upplevelse!

Det gick så SJUKT bra att rida idag! Eller ja, själva huvudövningen gick väl sådär, men vi alla fick kämpa med den så det kändes okej, men uppvärmningen, själva dressyrdelen, WOW! Kämpade massor och tillslut bara lossnade det! Hästen gick där den skulle, och jag kunde mer eller mindre bara sitta och njuta. Vilken känsla! Wow så bra det kändes! Avslutar tränaren med att säga att "Nu får du gå hem och sova gott" då vet man att man har gjort något bra! :D



(Att jag sen åkte hem med kompisens bilnyckeln i fickan = fick avbryta morsan mitt i middagen och ta en extra tur till stallet är en annan historia....)

Haft en jävligt bra dag idag alltså! Och jävligt duktig har jag varit också! Nu blir det lite CSI innan jag jag med gott samvete kan gå och lägga mig och sova gott!

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer
Postat av: louwia

va kul att det gick bar att rida! =) den här låten är helt underbar!!

2011-09-26 @ 21:19:09
URL: http://louwia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0