Kilroy LIVE!

Imorgon ska jag ta med mig min kompis Julia och så ska vi bege oss till Stockholm. Bussen går 8.30 från Gävle och vid halv elva är vi framme i Stockholm. Sen blir det eventuellt lite shopping, lite lunch och därefter ska vi gå på Kilroy LIVE! :D Tror det kommer bli skitkul och väldigt spännande :)



Just nu sitter jag och väntar på att mina kära klasskompisar ska bli klara med matten så vi kan gå och äääääta!! Såååå hungrig! Sen blir det svenska och tyska och i eftermiddag ska jag till en sjukgymnast som ska fixa inlägg till skorna och så. Hoppas på att bli av med smärta i ben, fötter, knän och höfter snart! (Har dragits med det i tio år liksom...)

Igår lyckades jag för övrigt hälla diesel över hela mig när jag skulle tanka. SKITÄCKLIGT!! En dusch tog bort lukten från mig i alla fall, men mina byxor luktar fortfarande diesel efter tvätt. Trist... Och så köpte jag en ny jacka igår! Har saknat en höst/vårjacka i flera år nu! Hittar tyvärr ingen bild på den på nätet - ni får se sen!

Och så köpte jag nytt skrivbord i fredags, så jag håller på att rensa hemma. Hittar massa spännande! Så igår var vi till IKEA och köpte lite pennhållare, underlägg, papperskorg och så :) Bra eftermiddag var det!

Nä, nu ska jag gå och se om mina kompisar är klara snart.... See ya!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0