Plugg, plugg, plugg.

Den här hösten kommer, som jag sagt tidigare, bli tuff, framför allt när det gäller skolan. Jag har bestämt mig för att tenta av Naturkunskap B samt Engelska B, plus att jag har rest kvar från Historia A och Idrott&Hälsa A från förra året som jag måste göra. Utöver detta har jag mitt vanliga schema, som bland annat innehåller Ma C där jag inte kan vara närvarande 100%. Mycket att göra hemma med andra ord...



Hela den här helgen har jag läst boken Fish, som i och för sig är ganska kul, som jag ska ha en muntlig redovisning om i Engelska B. (Bokrecension på den kommer senare, GRYM bok!) Imorse blev det lite övningskörning (körkortet ska ju hinnas tas också!) och nu har jag suttit och skrivit klart en uppsats till Naturkunskapen. Tänkte även hinna med att göra två hemma experiment denna helg och skriva labrapport på det, men jag tror att jag lägger av för idag nu och satsar på att hinna med det imorgon istället (studiedag). Behöver vila också!



Imorgon blir det som sagt plugg, och sedan ridning. Resten av veckan är fylld av skola, plugg, idrott (måste börja ta igen den nu), möten samt födelsedagsfirande. Tänk att det är mindre än en vecka kvar till oktober - holy shiet! Tiden går så sjukt fort, men det känns bra ändå, som att jag har kontroll. Det här blir nog bra det :)



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0