Härlig Söndag!

Började denna supermysiga söndag med att kika på herrarnas första åk, och målgången i långloppet i Estland. Go Sweden! Sedan har jag städat mitt rum medan jag lyssnat ikapp på en massa intervjuer med Adam Lambert och nu tittar jag på andra åket. När jag är klar här blir det plugg och en joggingtur resten av eftermiddagen. Har en supermysig söndag här! Tänkte jag skulle passa på att lägga upp lite bilder från Madrid, så nu bara kör jag ut dem här! Det här är ett litet urval dock, har knäppt typ 450 bilder på de fyra dagarna, så alla få ni inte se, haha ;)
Mycket mat blev det, haha! GOD mat!
Böcker inköpta på ett fyra våningar högt varuhus med böcker, musik och film!
Solisar köpta på en affär som liknade Glitter väldigt mycket.
Klänning köpt på HM i Madrid.
Avslutar inlägget med lite kläder jag köpte igår!
Pyjamas köpt på Twilfit.
Träningskläder till poledancingen, köpta på Gina Tricot.
Träningströjor kan man aldrig få för många! Hade presentkort på Team Sportia så köpte denna för det. Skitsnygg!
Fördelen med att de bra låtarna åker ut är att man får lyssna på dem om och om igen på en gång!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0