Kämpa Lina!

Hej vad det går! Hinner inte blogga så mycket just nu, och låt mig förklara varför genom att berätta om mina senaste dagar. Vi börjar fredag morgon med jobb 8.30-14.30 på sommarskolan. Vid 15 la jag mig på soffan för att sova lite, innan träning vid sju, middag och sen jobb på natten. Hinner inte mer än lägga ner huvudet innan telefonen ringde - jobbet. Jobbade 16-19, sket i träningen och åkte hem, duschade, åt, gick och la mig vid 21, gick upp vid midnatt, stack till jobbet, jobbade 01.30-05.00, var hemma vid omkring halv sex, somnade, gick upp vid 10, åkte till Ockelbo marknad en stund på eftermiddagen (fick med mig ett nattlinne och en klänning hem - ni får se vid tillfälle!), sov i bilen hem, åt middag, stack till jobbet, jobbade 19-03.30, kom hem vid kvart i fyra, gick och la mig, vaknade vid 8, gick upp, var vaken typ 15-20 minuter, somnade om på soffan, vaknade vid elva. Har sen suttit och försökt lista ut detaljer kring CSN, flygbiljetter, boende och annat smått och gått. HJÄLP!
 
 
Börjar ni förstå läget lite nu? Tänkte dock försöka lugna ner livet och jobbandet lite den här månaden, funkar inte i längden! Även om det är desto roligare i slutet av varje månad ;) Fick dessutom studiebidrag för juni! Vilken chock - hade jag inte räknat med! Men väldigt trevligt! 
 
 
Nu ska jag iväg på ett event till förmån för Barncancerfonden. Hörs när jag får tid nästa gång!
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0