Crazy Day!

Min dag har varit TOTALT jävla galen! Ska ju som sagt till ambassaden tidigt imorgon, och allt som ska hinnas fixas innan dess! Plus att jag har jobbat mitt första pass på donken samt ridit sista ridlektionen. Verkligen yrat runt som en höna och kastat mig mellan olika ställen. Men men, nu tror jag att jag har allt, bara hoppas att alla papper är ifyllda på rätt sätt! Lite läskigt det där med ambassaden....



En stressig dag som denna då jag inte ens hann äta lunch, är det skönt att ha saker att luta sig mot. Små stunder som gör att man får lite andrum, hinner gå ner i varv, tänka på något annat. Att sitta i bilen med stereon dundrande och få sjunga falskt med rutorna nervevade - det är ett sånt moment för mig, som varit oerhört viktigt en dag som denna. En annan är när jag tog mig tid 5 minuter för att snacka med en kompis som jobbar i en butik på stan. 5 minuter som jag egentligen inte hade, men 5 minuter med rätt person kan vända en hel dag, och dessa 5 minuter gjorde att jag orkade kämpa lite till. Sen ridlektionen. En timma på absoluta favorithästen. En timma då allt bara funkade. Jag grät glädjetårar när jag åkte därifrån.



Jag har varit grinfärdig mer än en dag idag, men tack vare dessa små stunder, tack vare att jag lärt mig leva i nuet och ta en uppgift i taget, har jag tagit mig igenom även denna dag. Nu är jag på andra sidan, allting löste sig och förhoppningsvis är jag redo för morgondagen. En morgondag som börjar med att klockan ringer klockan 04.00. Gäsp! Bäst att ta en dusch och krypa i säng nu då, så fort Sverige spelat klart!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0