Inte Helt Hundra...

Blev inte så mycket till ledigt i torsdags... Väcktes halv elva av chefen, var på jobbet elva och jobbade i åtta timmar. Midsommarhelgen blev i alla fall lugn och härlig med massa sol, dans, värme, soleksem, kubb, krocket, fotboll, grillat, paddling, P3-dokumentärer och annat spännande. Igår var det dock dags att skärpa sig igen! Jobb 8-15 + lite extra på McDonalds hela den här veckan och nästa. Kämpa kämpa! Utöver det är det även mina sista två veckor av poledancing - snyft! Därför var det extra tråkigt att jag fick lämna träningen efter en timma igår. Bara skakade i hela kroppen, vet inte vad det var med mig! Höll på i flera timmar, var helt grinfärdig när jag kom hem över att inte få träna. Skippar därför träningen idag och satsar på morgondagen istället. Förhoppningsvis är jag lite fräschare då! 
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0