Krångel, Krångel, Krångel

Har spenderat förmiddagen med tandläkare, fika med pappa och så har jag hämtat ut mitt visum. Det börjar närma sig nu!! Jag har också ringt CSN och Kilroy och hållt på, suck... Fick igår reda på att pengarna inte ramlar in förrän 6 augusti, och det går ju inte! Och CSN kan absolut inte ge mig pengarna innan, så nu måste jag typ bevisa att jag börjar 6 augusti istället och bla bla. Jävla krångligt var det och jag fattar ingenting egentligen! Men men, det löser sig väl, på ett sätt eller ett annat!
 
 
Nu ska jag käka lite lunch och sen bär det av till donken för några timmars jobb! Ikväll blir det Ruffie och sen slappa lite på soffan. Imorgon är jag ledig igen - såååå skönt! Blir till att förbereda inför midsommar som ska firas hos pappa på landet med den delen av släkten. MYS!
 
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag visste inte att du arbetar på McDonald's? :)

Svar: Började där i slutet på maj! :)
Lina Lilja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0