Ruffie med Musse och Usama!

Har idag varit på ett Ruffiepass - med grundarna Musse och Usama som ledare! Superroligt, verkligen speciellt att få träna med de som faktiskt hittade på hela träningsformen liksom. Det var det jobbigaste träningspasset jag någonsin varit på, men ack så roligt! Var så trött efteråt att jag till och med lyckades glömma skorna i träningslokalen, haha! Det är inte lätt inte... Satt i bilen och var nästan hemma när jag insåg att jag inte hade samma skor på mig som jag åkte dit i. Så nu står mina uteskor kvar där! Jaja, så kan det vara. Tack för ett superbra pass Musse och Usama - och en helt GRYM träningsform! Ruffieträningen är verkligen något jag kommer sakna när jag flyttar till USA. Återigen, ni som inte har provat det borde verkligen göra det. Superroligt! Mer info hittar ni på deras hemsida http://ruffietraining.com/.

Usama och Musse, tillsammans med Sofia som äger Pole and Fitness-studion och Ruffie-tränare!


Ni får ursäkta mitt väldigt röda fejs, att bilder alltid ska tas efter träningspasset! Jaja, bevis på att jag tog i hårt i alla fall ;)

För er som är mer intresserade är här en kort reklamfilm där man förstår lite vad Ruffie går ut på!


Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0