Vem Betyder Mycket För Dig?

Vet att jag har lovat bilder, och ja de kommer, snart. Har en riktig slappar-dag, så himla trött! Vaknade vid 11 imorse, och har legat på soffan sen dess. Just nu lyssnar jag på Cissi och Cimon i Radio1, och i bakgrunden har jag rättegången mot Anders Behring Breivik på. Något annat jag har gjort idag är att jag har mejlat människor som betyder mycket för mig, och tackat dem för allt de gjort för mig. Sånt tycker jag är viktigt, att berätta för människor hur mycket de betyder för en. Vem betyder mycket för dig? Har du berättat det för den personen? Om inte tycker jag att du borde göra det, här och nu!

Bilder från Stockholm, och en bokrecension om Allt Eller Inget, kommer så fort jag tagit mig samman. Men nu ska jag bara ligga här på soffan i min Size Me-tröja och lyssna på kloka ord från kloka människor. 

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0