Obama vs. Romney

Tänkte att jag kanske skulle få in ett litet blogginlägg om valet som just nu pågår. Sitter as we speak på skolans bibliotek, med SVTPlay i bakgrunden. Hade egentligen föredragit CNN, men de tar betalt för att man ska få se dem online, och TV4 vill inte streama utanför Sverige, så SVT är vad det blir. Tröttnar jag ur får jag palla mig till andra sidan campus där skolans tv visar CNN. 
 
 
Det är väl ingen nyhet att jag håller mina tummar hårt för Obama. Det vore en mardröm om en man som Romney vann. Vinner Romney är chansen stor att jag packar min väska och tar mig över gränsen till Kanada eller något. MARDRÖM är vad det vore!! Usch, vill inte ens tänka på det. Miljön, internationella politiken, kärleken, jämställdheten.... Gone with the wind! Let's go Obama! Nu håller vi tummarna och följer det noga :)
 
 
(Minns för fyra år sedan hur klockan ringde 4:30 och jag satte på tvn, just som McCain klev ut på scenen och höll sitt tal då han erkände sig besegrad. Minnen!)
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: kirekekgniugisduhgvis

bajs

2012-11-07 @ 18:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0