Man Down!

På självförsvarsklassen i måndags skulle vi bli knuffade framifrån, ramla (på en tjock matta) och sen resa oss upp igen, antingen genom att resa oss upp, eller genom att göra en bakåtkullerbytta och sen komma upp. Jag valde det senare alternativet, men istället för att rulla över axeln lyckades jag rulla över huvudet. När jag gör så känner jag hur smärtan kommer från huvudet och nacken och sprider sig ner längs ryggraden. När jag reser mig upp känner jag hur vänstra axeln, nacken och skulderbladet var förlamat av smärta. När jag säger att det gör ont - då gör det ont! Fick gå till tränarrummet och hämta is, vilket gjorde att det kändes bättre. Sov sen på spikmattan för att få igång blodcirkulationen. Igår kunde jag inte vrida på huvudet, och knappt använda armen. Efter lite mer is och en simtur på kvällen kändes det bättre, och idag kan jag röra mig mer eller mindre normalt och smärtan är nästan helt borta. Skönt!
 
 
För övrigt så tror jag att jag börjar luska ut vad jag vill göra i framtiden. Det är inte riktigt vad jag tidigare tänkt mig, men jag tror det kan bli bra. Nu gäller det bara att ta reda på så mycket information som möjligt och ta reda på alla detaljer! Har börjat idag med att prata med en counsler på international office, och om ett par timmar ska jag iväg på en workshop. Och ikväll är det debatten! Och så ska jag hinna plugga.... Och så måste jag handla! Shit alltså, hur ska det här gå ihop?! Well, det löser sig! Allt löser sig :) Fick förresten hem min nya favoritbok igår!! Läser den med stort intresse :)
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0