Thank You Universe!

Klev in i mitt engelska klassrum idag, arg och frustrerad. Min lärare blev helt panikslagen, vad är fel?! Kom från en workshop med en av universiteten här i stan, och det gör mig bara SÅ FRUSTRERAD! Jag vet inte vad jag vill - för jag vill göra allt samtidigt, och helst nu! Och jag är all about att följa universums vilja, go with the flow och att man kommer ramla in på "rätt väg" på ett sätt eller ett annat. Problemet? UNVIERSUM SÄNDER JU SÅ JÄVLA MÅNGA SIGNALER SAMTIDIGT!! Jag är totalt overwhelmed, frustrerad and confused....
 
 
Jag ångrar inte en sekund att jag hamnade här, och det var verkligen en slump att jag kom in på denna livsbana, samtidigt som varje dag är totalt överväldigande och mentalt utmattande. Jag lär mig verkligen saker HELA tiden, om mig själv och om världen. Jag kastas mellan känslor, åsikter och tankar, och jag är som en svamp och suger upp ALLT, vilket gör det väldigt utmattande. Samtidigt - oerhört spännande och roligt. Just nu är jag arg och frustrerad, men i slutändan utnyttjar jag varje sekund och älskar varje liten del jag lär mig. Det gäller bara att andas och ha tålamod - svaret kommer förr eller senare.
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0