Club Meeting!

Vecka fyra i skolan, och nu börjar det verkligen hända saker! (Fatta att vi redan gått one quarter av terminen till helgen!! GALET!) Den här veckan kommer alla klubbar igång med sina möten och aktiviteter - och jag är pang på alltihopa samtidigt! Idag har jag varit på möte med Project HOPE som jag verkligen känner att jag vill engagera mig i. Jättemysig klubb där man fokuserar på elevernas hälsa inom alla områden, både fysiskt och psykiskt. HOPE står för Helping Others through Peer Education. Ser verkligen fram emot en spännande höst tillsammans med dem!
 
Idag har jag även skypat med ett par kompisar hemma i Sverige. Superroligt! Kul med lite updates på vad som händer där hemma i skolan och alltihopa också :) Just nu sitter jag och tar det lugnt i skolbiblioteket. Om en stund ska jag hem och käka lite och byta om, sen har jag självförsvarslektion ikväll. Kul! Imorgon är det lektioner plus att jag tänkte spana in dansklubben. Lite tveksam på den, men det är en kompis till mig som dragit igång den så tänkte att det kunde vara kul att ta reda på vad det är i alla fall! 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0