Back in Santa Barbara

Hade en jättebra vecka i New York och hann se en massa spännande! Allt från Empire State Building, till Cirkus i Brooklyn, till 9/11 memorial, till Rockefeller Center, till Wallstreet. Lite shopping och massa god mat blev det också såklart! Veckans höjdpunkter var söndagens NHL match mellan NY Rangers och Washington Capitals - Washington vann på straffar efter att Brynäsfödde Bäckström satt sin straff. Sååå kul! OCH The Lion King på Broadway som jag tjatat om så länge. Hade svårt att få biljetter men hittade hyfsade biljetter till fredagens matiné som vi gick på. HELT JÄVLA FANTASTISK SHOW!!! Galet bra från början till slut!
 
Bilder får ni någon annan dag. De är för stora för att bara ladda upp och orkar inte sitta och redigera just nu....
 
Flygresan hem igår gick väldigt smidigt och bra, och vid tiotiden klev jag innanför dörren. Sa hej till hundar och roomies, sen däckade jag. Var så jävla trött! Vaknade vid halv nio imorse - fortfarande helt död. Men, hade massor att göra! Har inte ens hunnit med hälften... Min telefon funkar inte för att T-Mobile har fuckat upp, och de har stängt idag på grund av påsk så måste dit innan skolan imorn. Har börjat pluggat i alla fall, fixat pengar till hyran (som blev dyrare än vanligt *ångest*), handlat mat, duschat, börjat packa upp (mitt rum är K-A-O-S just nu!) och träffat kompisar och haft en riktigt rolig kväll. Välbehövlig! Hann med en kort massage också, tog 30 minuter (allt jag hade råd med) och det var lika välbehövligt det också. Ack så skönt! Imorgon blir det att dra igång med träning och äta nyttigt igen - har varit en riktig fuskvecka alltså. Det känns skönt att vara tillbaka i Santa Barbara igen, även om det är mycket som ska göras. Ska verkligen njuta av mina sista två månader här!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0