Brak med WIFI

Sitter pa en skoldator. Ber om ursakt for avsaknaden av blogginlagg, men varat WIFI hemma har bestamt sig for att jag inte langre far ga in pa blogg.se eller nagon av bloggarna baserade pa sidan. SJUKT irriterande, minst sagt. Har provat allt utom att starta om internetet, sa ska val forsoka med det ocksa nagon dag. Annars far ni vanta er lite farre inlagg den narmaste manaden jamfort med tidigare.... I vilket fall sa aker jag i alla fall till Las Vegas i helgen. Dar har jag forhoppningsvis ett internet som gillar bloggen! Ska uppdatera lite darifran i sa fall. Nu maste jag satta fart med allt som ska goras idag: Plugg, handla, stada, tvatta, packa.... Hors!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0