En krona metern till Ung Cancer!

I augusti kommer jag att springa Midnattsloppet i Stockholm. Det är en sträcka på 1 mil = 10 km = 10 000 m. Som om jag inte vore taggad nog så har jag bestämt mig för att starta en insamling och genom loppet samla in pengar till Ung Cancer, en organisation ni alla vet jag brinner för. Jag har varit i kontakt med dem, och det kommer att komma upp en funktion på deras hemsida i maj där man kan starta en insamling online, så det är precis vad jag ska göra. Målet? 10 000:-. Det skulle bli en krona per meter lopp jag sprang. Det kan vi väl få ihop? Jag har också en dröm om att få ihop en sponsor som kan tänka sig dubbla beloppet eller så om jag gör extra bra ifrån mig i loppet, så vet ni någon som skulle vara intresserad - hör av er!
 
 
Jag fick ett mejl för en vecka sedan om att mitt stödmedlemskap gått ut, och att de vore glada om jag förnyade det. Tyvärr räcker inte pengarna till just nu, men så fort de gör det kommer jag att förnya mitt medlemsskap. Det här är vad jag tänker göra så länge. I maj kommer det att komma upp en sida där ni kan skänka pengar, men jag vill att ni ska veta detta redan nu så att ni kan förbereda er och spara ihop några extra kronor. Så fort sidan är uppe kommer jag att berätta det för er! Jag vill också att ni ska veta att varenda krona räknas, och det kvittar om ni skänker 1:- eller 1000:-. Allt är viktigt och allt kommer att tas emot med öppna armar och ett fett leende. 10 000:- by augusti vänner - är ni med?
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0