Självdisciplin

Regnigt och kallt var det när jag kom till löparträningen idag, som alltid är utomhus. Våran coach var småkrasslig och eftersom vädret inte heller var på vår sida ställde han in lektionen idag, wohoo! Vad gör jag då? Åker hem och käkar glass? Nej - ut på en löptur ändå såklart! DET är vad jag kallar självdisciplin! Hade aldrig hänt när det gäller gamla Lina kan jag ju meddela - men det här är nya Lina! För övrigt måste jag bara berätta att min coach berömde mig i måndags på träningen. Han är en man som är sparsam med sina beröm, men han lyckades ge mig ett "Very good Lina!". Alltså måste jag ha gjort något riktigt bra! Jag levde på det hela kvällen ska jag erkänna. Nu ska jag se lite American Idol och sen blir det soooovaaa!! Godnatt!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0