2013

Oj vilket berg-o-dalbane år som nu är till ända. På många sätt har det varit det bästa året i mitt liv - men i perioder så har det också varit ett helt meningslöst år. Året började i alla fall helt fantastiskt, och våren var kanske den bästa tiden i mitt liv so far. Men så anlände jag hem till Sverige igen, och följde gjorde en mycket omtumlande tid. Även om sommaren var helt fantastisk på många sätt, hade många roliga stunder och minns inte minst när jag jobbade på Bråvalla. Så kom hösten, jag uppfyllde två av mina drömmar - skaffade hund och flyttade till Stockholm - men på vägen tappade jag också bort mig själv. Nu så här mot slutet av året har jag återigen hittat tillbaka till mig själv, och jag känner mig oerhört redo att göra 2014 till mitt år. Till att börja med så ska jag äntligen bli certifierad personlig tränare i vår, och förhoppningsvis finner jag mig själv om ett år sittandes i en lägenhet i Stockholms innerstad, med en karriär inom träning och hälsa. Mitt träningsmål för året har jag inte riktigt kommit fram till än (2013 var det ju Midnattsloppet) men jag är lite sugen på http://superiorrace.se/ om jag lyckas maxa träningen i vår samt spara ihop till startavgiften. Vi får se vad det blir! Vad är era mål inför 2014?
 
Ezra Miller på Santa Barbara Film Festival
 
San Francisco! Kanske mitt livs resa.
 
Såg Jillian Michaels live i Las Vegas i april! Hann besöka världsmetropoler som San Francisco, New York och Las Vegas - alla under årets första fyra månader!
 
Anlände hem till Sverige och Arlanda - en plats jag kom att återvända till många gånger under sommaren...
 
En ovanligt fin sommardag mötte jag Passenger i Stockholm!
 
Mötte Robin Stjernberg på Gotland!
 
Var med i radio
 
Prideparaden!
 
Skaffade mig min bäbis<3
 
Uppfyllde drömmen att få gå på catwalken!
 
Jodå, en hel del kul har jag hunnit vara med om detta år, men som ni märker så hände det mesta innan hösten kom instigandes med stora kliv... Nu är det dock dags att lägga allt detta bakom sig och fortsätta framåt mot nya drömmar och mål! Ikväll ska jag ta det lugnt och vara "barnvakt" (vill vara hemma eftersom jag inte vet hur Mio reagerar med smällare), men jag hoppas att vad ni än gör så tar ni det försiktigt och ser till att få en bra start på nästa år! 
 
GOTT NYTT ÅR!!
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Nitha

Gott Nytt och BRA År önskar jag dig !

2013-12-31 @ 15:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0