Favoriterna från the Grammy Awards 2013!

grammys justin timberlake getty
Det är svårt att vara magiskt vacker på röda mattan som man, men Justin Timberlake ser verkligen fantastisk ut ikväll!
 
grammys 2013 giuliana rancic red carpet
E! News egna reporter har en galet vacker klänning på sig, hade dock gärna sett mer färg!
carly rae jepsen wears roberto cavalli to the grammys
ÄLSKAR Call Me Maybe-tjejens klänning, men trist styling!
 
grammys 2013 ashanti red carpet
Coolt, vågat och vackert!
 
Carrie Underwood wears Roberto Cavalli to the 2013 Grammys
Fina Carrie Underwood rockar i en vacker, figurnära klänning. Magiskt!
 
Klassiskt vackert!
 
En unik, spännande och vågad klänning - men det funkar!
 
Vackra Taylor Swift... Ännu en fin klänning! Hade dock önskat lite färg från tjejen som älskar vitt.
 
jennifer lopez grammys dress 2013
Jennifer Lopez is still going strong! Jag älskar att hon älskar att visa sin vackra kropp! Denna klänning är unik och vågad, få skulle lyckas bära upp den - men JLO lyckas göra det magiskt!
 
Nicole-Kidman-Keith-Urban-2013-Grammy-Awards-Red-Carpet-Arrival
Klassiskt elegant och otroligt vackert!
 
Rihanna arrives on the red carpet for the 2013 Grammys at the Staples Center in Los Angeles.
grammys rihanna getty
Snygga Rihanna rockar en cool röd klänning! Älskar den från topp till tå, framför allt den något vågat genomskinliga draperingen kring överlivet.
 
Min personliga kändisparfavorit. Lika snygga som vanligt! Älskar dessa killar.
 
Coola Katy i en spännande mintgrön klänning. Älskar färgen, älskar urringningen, älskar hur hon visar upp en galet vacker kropp. Way to go Katy!
 
Beyoncé arrives at the Grammys – in a pant suit.
Oj oj oj.... VAD ska man säga?! Beyoncé går verkligen inte att missa ikväll, och jag räknar med att vi kommer snacka om denna byxdress i år framöver. Magiskt, kaxigt, feminint, och sjukt vackert. ÄLSKAR det! Helt klart kvällens favorit!
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Juliah Jonsson

First of all; vad glad jag blir att du läser min blogg! Trodde jag mest skrev för mig själv.
Vad skönt att du förstår, ganska svårt att hitta människor i världen som faktiskt gör det nu för tiden.
Och så tänker jag också, jag ska också ha en familj en dag. Och då ska jag ge den all kärlek som jag aldrig fått i min :)

2013-02-11 @ 18:31:36
URL: http://mondayeyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0