Good Day!

Borjar med att be om ursakt for avsaknaden av vara svenska bokstaver - sitter vid skolans dator. Har precis genomfort mitt livs forsta spanskaprov, villket kandes battre an forvantat med tanke pa att jag inte pluggat i princip alls. Eftersom att jag blev kvar sa tidigt har jag nu en timma att sla ihjal innan nasta lektion. Nasta vecka blir det sociologiprov ocksa. Det borjar verkligen komma igang nu med prov och uppgifter! Tar dock inte alls lika manga kurser som forra terminen, vilket jag ar glad over. Kanner verkligen hur skoltrott jag borjar bli, och jag behover tid att kunna gora annat ocksa, njuta av den tid jag har kvar har i Santa Barbara!
 
Bild jag tog min forsta dag har (3dje augusti 2012) - kanns sa himla langesen!
 
For ovrigt har jag haft en riktigt bra dag idag so far! Tog det lugnt imorse, skypade lite med pappa, kakade lunch och tog mig till skolan. Snackade lite med en klasskompis innan sociologin, hade en halvtrist sociologilektion, sprang in i en annan kompis efter sociologin, pluggade lite spanska och drack en kopp kaffe, gjorde spanskaprovet, sprang in i en klasskompis fran spanskan, snackade lite med honom, sitter nu har. Lite sana dar smagrejer som gor ens dag liksom!
 
 
 
 
 
Och imorgon ar det Valentines Day! Som jag namnde forut sa har jag gatt in i mitt tjugonde Alla Hjartans Dag med en helt ny installning. Inget mer singeldepp! I och for sig spyr jag lite i munnen (av avundsjuka) pa alla lyckliga par i min twitter-, facebook-, och instagramfeed medan de forbereder sig infor morgondagen, samma sak med paret jag sag hangla pa skolgarden for bara nagon timme sedan. Men jag andrar mig snabbt. Tanker Olof Rohlander-tankar. Ser positivt. Jag ar singel, jag har ingen annan att bry mig om, jag kan kopa gulliga choklad-hjartan till mina kompisar, life is good! Ska forsoka halla i den tanken imorgon ocksa, nar jag under 2,5 timme ska salja rosor och dela ut kondomer... 
 
 
 
Just for tillfallet sitter jag aterigen inloggad pa amazon, som sa manga ganger den senaste manaden, och funderar pa om jag har rad att kopa Jillian Michaels nya bok - Slim For Life. Den kom ut igar och jag har velat bestalla den saaaaaaaa lange, men.... Pengar ni vet. Far nog sukta lite langre, men en dag ska den ligga pa mitt nattduksbord! En dag.
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0