Lazy Day in the Sun

Det blev seeeeent igår - framför allt eftersom jag är van att lägga mig långt innan tio om dagarna! Mötte upp några kompisar och kompisars kompisar och kompisars kompisars kompisar och så gick vi och käkade mexikanskt. Supermysigt var det! Sen följde jag med kompisarna hem, de drack vin och öl, jag drack vatten och käkade choklad. Promenerade hemåt vid midnatt, och kom i säng strax före ett.
 
 
Meeeen.... Det hjälpte inte. Vaknade innan nio, låg och drog mig lite innan jag klev upp och käkade frukost vid nio. Sen har jag suttit i solen och pluggat hela dagen och nu tittar jag på Oscarsgalan och en massa fina klänningar och coola kändisar. Har inte tränat något idag heller, och med tanke på hur trött jag är skulle jag bli förvånad om jag gör det. Jaja, sådana dagar har man också - får kämpa hårdare imorgon istället!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0