Small Things That Makes A Day!

Pratade ju i förra inlägget om en massa små saker som gjort min dag så himla bra, och de har bara fortsatt att komma! Strax efter att inlägget skickades gick jag på toa, och hittar på toadörren massor med små meddelanden tjejer emellan. Ni vet sådär som man ser i High School-filmer? Inget elakt alls, utan bara en massa peppande girl-power, follow-your-heart grejer. Mitt hjärta bara smälte, och jag började nästan grina när jag läste alal meddelandena. Inte ens "You are all Lesbians" som stod skrivet över texterna över halva dörren lyckades förstöra mitt humör - de gulliga, värmande meddelandena glänste över det! Tänkte ta en bild, men ändrade mig. Det här är en vägg till för oss tjejer som besöker toan - ingen annan. (Till er på SBCC - biblioteket, tjejernas, toan bredvid handikapptoaletten. Passa på om ni vill se det, risk för att en städerska tar bort det inom kort!) Därefter fortsatte eftermiddagen med ett oerhört bra löppass. Är nu uppe i 3x10 min med 1 minuts breaks. Om en vecka är planen att jag ska vara uppe i 30 min i sträck! Sedan blev det en promenad hemåt, och möttes av en liten påse godis med ett hjärta på och texten "Happy Valentine's Day" som min roomie gjort till mig. Så himla gulligt!! Och nu sitter jag här och käkar popcorn och tittar på American Idol. En sådan himla bra dag har jag haft! Hoppas ni får en jättebra Alla Hjärtans Dag vänner!!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0