Hejdå 2012 - Hej 2013!

Det har verkligen varit fullt upp de senaste två veckorna, så därav avsaknaden av blogginlägg. Mamma och syrran ramlade in kring midnatt nere i San Diego, och sen blev det fullt upp med Sea World, turistande, shopping, Zoo, julfirande, Disneyland, ännu mera shopping, Universal Studios, lite mer turistande, ännu mer shopping, och sen lite sightseeing här i Santa Barbara. Det har varit två übermysiga veckor, men igår flög de hem igen och nu är jag tillbaka på Starbucks. Väldigt tomt här i Santa Barbara just nu måste jag säga, men samtidigt vet jag att jag verkligen behöver det. Lite lugn och ro och tid för mig själv. Försöka lista ut livet och lite sånt. Samtidigt är det just nu mest bara väldigt mycket saknad, längtan och tomhet. Kall, tom säng. Tomt schema. Tom start på 2013. Och just det, min cykel blev stulen under tiden jag var borta också. Väldigt bra start på 2013 måste jag säga.
 
Photo: San Diego Sea World: Blött och kallt men fruktansvärt roligt och fullt med spännande överraskningar! :)
 
Photo: Isbjörn!
 
Photo: Avritad!
 
Photo: God Jul Sverige!
 
Photo: Hej LA!
 
Photo: Gulligaste städerskan såg till så att Ior (julklappen från syrran) fick en finfin plats när hon städat klart! Gulliga :)
 
Photo: Två glada men trötta tjejer. Schemat är intensivt!
 
Photo: På väg mot Santa Monicas pir.
 
Photo: Sista dagen var också den varmaste dagen. Lunch och glass ute i solen. Nu sitter vi på LAX och väntar på flyget som ska ta oss hem via München. Kram till er alla. <3
 
Photo: Det första vi såg när vi klev ut från hotellrummet var Hollywoodskylten :)
 
Två veckor går fort, men kul har vi haft och mycket har vi gjort! Igår efter att de stuckit tog jag min dator och slog mig ner på mitt kära Starbucks. Sen stack jag till gymmet och körde ett Zumba-pass, ack vad det behövdes! Himla roligt, och skönt att få röra på kroppen igen. Imorgon blir det ännu ett pass! Idag klev jag upp efter en orolig natt i en kall, tom säng och lägenhet, käkade lite frukost och sen stack jag till banken. Därefter slog jag mig ner på Starbucks (såklart) och har suttit här precis hela dagen. Varit effektiv och försökt planera livet, terminen och ekonomin. Skypeat med pappa, och sen blivit trött och givit upp och roat mig med att se På Spåret och Året Med Kungafamiljen. Jaja, gör ingenting att jag skjuter upp saker och ting lite, ska ju försöka sysselsätta mig själv i tre veckor framöver så... Nu ska jag iväg på ett biobesök innan jag ska hem till min kalla, tomma säng igen. Kanske har min roomie kommit tillbaka nu, men jag är inte säker. Imorgon blir det Zumba, handla mat, och sen ännu mera Starbucks. Hörs!
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0