Bråvalla och Almedalen

Fullt upp - minst sagt! Bråvalla var helt jävla amazing, älskade varje sekund!! Tog tåget till Uppsala i onsdags, hämtade en bil och körde, via Arlanda för en hämtning, till Norrköping. Jag har haft så galet roligt, träffat så många underbara människor - kända som okända - och lärt mig så mycket om livet. UNDERBART! Jag körde bland annat två personer från två olika band som båda, oberoende av varandra, firat midsommar i Bönan. Hur galet är inte det?! Världen är minst sagt liten! 
 
I lördags klev jag upp 5.30. Började inte jobba förrän 11, men hade svårt att sova och var rastlös så körde in till det alltid öppna kontoret på festivalområdet. Jobbade hela dan, sov 1,5 timme i bilen, jobbade hela natten och kom i säng 6.45 söndag morgon. Sov oroligt fram till 10.15, klev upp, hade en sista körning till Stockholm 14, lämnade bilen i Södertälje, åkte till Nynäshamn.... Så när båten lämnade hamn 23.30 var jag galet trött - så trött att jag la mig under bordet där vi satt i restaurangen och sov på golvet hela resan. Sen igår morse var det på't igen bara! Jobbade nån timme med JM, var på en massa seminarium och mingel, politisk allsång, sov lite, frukostmingel med C, säpojogg (var dock bara åskådare denna gång) och nu sitter jag på Almegas bloggplats och skriver! Tänkte ta en sväng och kika på lite montrar nu, sen ska jag jobba för JM 11-12.30, därefter har jag en massa spännande saker inplanerade dom jag berättar mer om senare! Hade tänkt slänga in lite bilder, men bloggen vill inte riktigt vara med så det får bli en annan gång...
 
Puss o Kram 
Lina Lilja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0