Mina fina vänner

Igår åkte jag och hämtade upp en kompis och så körde vi in till stan för att ta en drink. Sååå mysigt! Vi satt bara och pratade i timmar och hade jättetrevligt, och sen på vägen hem stannade vi till vid en sjö för att ta lite bilder i sommarnatten. Så fort jag fått dem lovar jag att visa er! Tror det blev ett par riktigt bra bilder! Var i säng vid strax efter ett och sov som en stock inatt. Välbehövligt! Vaknade av att min telefon vibrerade, tittade upp, var inget viktigt, la ner huvudet igen - beredd att somna om. Tänkte för en sekund undra vad klockan är? Så tog upp telefonen igen för att kolla - 11.30!!! Panik!!! Kastade mig upp ur sängen och fick ett sånt blodtrycksfall att jag fortfarande har ont i huvudet... Dum idé. Egentligen var det inte panik, jag ogillar bara att sova länge, men jag skulle trots allt iväg till en kompis mamma och köpa en sittpuff av dem. Vilket nu är gjort, så nu sitter jag återigen hemma i soffan, dödstrött med huvudvärk och vill helst bara gå och lägga mig... Vi får väl se vad som händer, resten av dagen är oplanerad! 
 
 
För övrigt känner jag mig också rätt bakfull på känslor. Det har varit en händelserik vecka, som sagt, med många härliga möten. Som en extrovert människa samlar ju jag i mig energi i sociala sammanhang och älskar att träffa människor - och så många gånger den senaste veckan har jag bara skuttat fram längs gatorna med ett fånigt leende. Så idag är jag å ena sidan redo att bearbeta alla intryck, å andra sidan vill jag bara träffa fler, fler, fler människor!! Mer energi! Vill må sådär jävla bra igen!! Åh, blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på hur många fina vänner jag har. Jag är verkligen lyckligt lottad! 
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0