New York - Here I Come!

Tror jag har lite resfeber faktiskt, har varit all over the place rent mentalt idag. Men efter ett kort men hårt pass på gymmet lugnade jag ner mig lite, och nu känns det som att jag flyter igen. Har ännu bara börjat packa, men så mycket ska jag väl inte behöva så det känns ändå rätt lugnt. Bussen går härifrån 7.20 imorgon, planet går tio i ett, och sen fem timmar senare landar jag in the Big Apple! Det har varit så mycket den senaste tiden så har inte riktigt hunnit fatta att jag faktiskt ska dit och uppleva staden jag alltid har drömt om, det pirrar lite i magen när jag tänker på det, men det ska verkligen bli superroligt! Dusch, packa färdigt, middag och sova tidigt. New York - HERE I COME!!!
 
 
 
 
 
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0