Overwhelmed

Man kommer liksom till en punkt när man helt plötsligt bara inte fungerar längre. Allt är bara för mycket. Jag har nu officiellt nått den punkten. Allt som ska göras, allt jag redan borde ha gjort. Tider som ska passas, pengar som inte finns, framtidsångest, dåtidsångest, nutidsångest, prioriteringsångest. Gör jag rätt, gör jag fel? Tillslut orkar man liksom inte ens börja - man bara ger upp. Skiter i allt. Vill helst bara skrika, gråta eller sova. Eller allt på en och samma gång.
 
 
Ibland blir det så helt enkelt, ibland blir det bara för mycket. Så vad gör man då? Andas. Yoga. Pedikyr med vänner. Och det är precis vad jag ska göra i eftermiddag. Resten kan vänta.
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0