Ett år...

För ett år sedan hade jag precis lämnat av Cimon och Julia vid tågstationen. Det är helt galet att ett helt år gått sedan de var och föreläste i Gävle. Vilken dag det var! Åh så mycket kärlek, tårar, kramar och visdomsord som kom under den där dagen, 23 maj 2012. Lärde mig galet mycket och hade så oerhört roligt. En dag jag aldrig kommer att glömma! Så mycket som har hänt sedan dess, på bara ett år... Och under alla 365 dagar har jag tagit med mig: Det är okej att känna.
 
 
Idag, ett år senare, har jag precis lagt en tvätt i maskinen, tagit fram resväskorna, och i alla fall tänkt tanken att jag borde börja packa. Går allt som det ska sitter jag om en vecka hemma i mammas lägenhet och käkar middag. Beställningen lyder: Pasta med mammas baconsås, och mammas annanaspaj till efterrätt! Nu, som då för ett år sedan, står jag inför ett nytt kapitel i mitt liv. Jag är lite rädd, men framför allt väldigt taggad, väldigt redo. Det är dags att gå vidare, ta nästa steg i mitt liv, och leva varje dag. 
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0