Konstig vecka...

Onsdag? Say what?! Den här veckan är så galet konstig, fattar verkligen inte att vi redan är halvvägs igenom den! Det verkar inte bli något jobb för mig idag heller, ska på ett möte på förmiddagen och ingen har hittills hört av sig för att fråga om jag vill jobba i eftermiddag. Håll tummarna för att jag kan få in lite timmar torsdag och fredag i alla fall!! Om denna vecka är så här ledig blir jag lite orolig inför nästa vecka när det är höstlov... Får hoppas att det är några dagis och fritids som behöver hjälp!
 
 
Som sagt så är det ett möte som gäller för mig nu på förmiddagen. Berättar mer om det senare beroende lite på hur det går och vad som sägs. Det innebär i alla fall att Mio får vara på dagis nån timme idag, vilket jag tror han sett väldigt mycket fram emot! Blir det inget jobb, som det inte verkar, så blir det nog hem och käka lunch, en promenad med Mio, och sen ikväll är det sista lektionen i vardagslydnad! Supertråkigt att det tar slut nu, vi är ju långt ifrån färdiglärda! Men men, förhoppningsvis får vi till en fortsättningskurs i vår. 
 
 
Nu ska jag sätta fart och byta om. Hörs senare!
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0