Ta det med ett smile! :)

Så när det stod klart att jag inte skulle få jobba idag var det dags att göra något av dagen. Hängde kvar lite framför datorn/tvn och lät Mio sova ut, men vid halv nio kände jag att det var nog så då drog jag upp honom och så stack vi ut i ösregnet. En långpromenad i skogen senare var jag på betydligt bättre humör och kände att det var precis det här jag och Mio behövde idag - lite kvalitetstid :) Så efter promenaden kom vi tillbaka lite kyliga och blöta, så jag slog mig ner i fåtöljen och Mio kände att en tupplur var på sin plats. Snart tänkte jag fixa lite lunch åt oss båda, och därefter ta oss in till stan och hundfik. Behöver komma hemifrån lite, Mio behöver få umgås lite med andra hundar, och jag behöver jobba lite - något jag gör betydligt bättre när jag inte sitter hemma. Det är som det är, nu får vi göra det bästa av den här dagen!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0