Världens Tristaste Roommate

Hade det funnits ett sådant pris hade jag fått det idag. Har legat instängd på mitt rum precis hela dagen, skypat lite med familjen, och sen haft serie-maraton. NCIS, Blue Bloods och Modern Family... Och så en massa Ellen DeGeneres klipp också såklart! Tvingade mig i och för sig ut på en löprunda strax efter lunch, men det är nog det enda vettiga jag gjort idag också. Varit så himla trött så har bara legat i sängen och slappat med datorn. Men man behöver sådana dagar ibland också! När jag klev ut för att hämta lite middag tittade min roomie förvånat på mig och utbrast "Men hej! Jag visste inte ens att du var där inne!". Ja, usch vad tråkig jag har varit idag... Men hon har hängt med hennes kille hela dagen så tror inte det går någon nöd på henne!
 
 
Nu ska jag dock sova. Imorgon är det skola igen! 
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0