Idrottens dag!

Igår avslutade jag dagen med ett seminarium hos MTG som handlade om tv-rättigheter och om det påverkade barn- och ungdomsidrotten. Idag fortsätter jag på samma spår då det är idrottens dag i Almedalen - anordnat av bland annat Riksidrottsförbundet! Började morgonen med att bevaka SÄPO-joggen, sen gick jag vidare till ett seminarium under rubriken "Är idrotten en valfråga?" som var riktigt bra! Efter det mötte jag upp mamma och vi gick till HRF:s tält där de erbjöd hörseltest som både mamma och jag provade. Mamma hade något över normal hörsel, och jag hade riktigt bra hörsel! Wohoo! Nu har jag stått i en gigantisk kö för att få köpa lite lunch, och sitter i solen i parken för att vila lite innan nästa seminarium 14:30 med bland andra Pia Sundhage och Erik Hamrén. Ska förbi och prova lite sporter också som presenterar sig här i parken på idrottens dag också! Skoj! Hörs senare :)











Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0