Sjuk

Har inte skrivit så mycket på senaste tiden, och det har två anledningar. Anledning nummer 1 är att jag har legat nerbäddad sedan igår i magsjuka, JÄTTETRIST!! Igår spydde jag hela dagen, idag mår jag bättre men har fortfarande lite feber. Förhoppningsvis så är jag frisk tills imorgon, eller tja, det måste jag vara! Har missat väldigt mycket skola nu, plus att vi har stora hästtävlingar på klubben torsdag-söndag och då måste jag vara frisk!!


Avskyr verkligen att vara sjuk. Det finns verkligen inge tristare än att ligga nerbäddad och instängd i huset med massa värdelösa tvprogram!

För det andra så har jag total bloggtorka! Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om! Så har ni tips får ni gärna komma med dem, för i mitt huvud är det totalt tort.



Förresten, kom gärna till våra tävlingar i helgen! Vi har klasser upp till 150 så det är spännande även för er som inte är så jätteintresserade av hästar! Definitivt något för hela familjen! Norrvidden Horse Festival, torsdag till
söndag på Lerviks Ridcenter i Gävle. Titta förbi!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0