Chatta med Adam Lambert!

Har haft en helt underbar dag, lugn och skön och inte gjort ett skit! Gick upp vid halv nio, satt vid tv/dator fram till halv ett eller något, sedan bakade jag en kaka, sprang runt och gjorde inte så mycket ganska länge, sedan åt vi lunch vid halv tre. Därefter så spelade jag lite piano och så, och efter det tog jag en cykeltur innan pappa och jag bastade. Därefter dusch och middag och nu tittar jag på körslaget. Helt underbar dag med andra ord!

Imorgon hade jag planer att åka ut till Valbo Köpcentrum och titta på Anna Bergendahl som ska uppträda där, klockan två tror jag att det är. Men idag (tack vare Google!) så hittade jag att Adam Lambert är i Finland och imorgon så kommer han att chatta på www.aftonbladet.se Lessen Anna, men jag väljer faktiskt det före dig! Så 13.45 på aftonbladet.se, då kan ni chatta med denne coole man


Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0