Mot Stämman!

Har spenderat hela förmiddagen med packning och förberedning. Nu är jag äntligen klar tror jag! (Hoppas jag) Höll på att glömma kameran men nu är även den med. Har några tröjor, ett par jeans, en klännning till lördag kväll, en grön tunika (det måste väl räknas som cuffigt!), träningskläder, bikini, underkläder, smink, tandborste och likn., pyjamas, behöver man något mer?

Nä, men jag tror jag har allt. Bara datorn som ska ner också. Nu ska jag äta lunch och om ca. två timmar så åker vi hemifrån och om tre så ska vi träffas på stationen (ska förbi affärn innan). Och sedan bär det av mot våran kära huvudstad! =)
Ser fram emot det så grymt så jag hoppas verkligen att det blir superroligt, men det tror jag!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0