Frozen

Nu ska de tydligen se Frozen. Det är ingen skräckis, och de looooooooooovar att den inte är läskig. Jag såg trailern, det räckte gott och väl...



Jaja, när man ändå är så pigg kan man väl lika gärna sätta igång och försöka göra klart samhällsuppgiften? Är antagligen piggare nu än jag kommer vara imorgon (idag)... Usch, har lite ångest över den faktiskt. Jaja, det ordnar sig. Nu ska jag försöka roa mig med något, väntar på att videorna från dagens Glam Nation Show ska komma upp på YT, tydligen ska showen har varit något alldeles extraordinärt, vilket jag är sjukt glad över!! Han har haft en down period nu Adam, så det är skönt att se den vanliga Adam igen, har varit så orolig....

Nu pratar de nog skit om mig igen ;) Jaja, jag gör i alla fall inget mot min vilja, och det här är ju ett bevis på att jag kan stå emot grupptryck!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0