Kul besöksstatistik, dålig dag

Statistiken visar att intriger tydligen är intressanta, för besökarna var betydligt fler idag än de brukar vara, och det trots dåligt bloggande... Jaja, inget sätt jag tänker skapa mig mycket besökare på i alla fall, never worth it!

Haft en riktigt jävla skitdag idag. Det mesta har gått fel och jag har varit trött och grinig, tur att jag hade stunden med gulliga hunden, annars hade jag nog aldrig överlevt! Kom äntligen hem vid halv fem någonting och då gick jag sur, grinig och ledsen rakt och bäddade ner mig i sängen med kläderna på. Vaknade omkring två timmar senare och mådde lite bättre, en dusch senare så kändes det nästan bra. Sömn är bästa medicinen!

Imorgon har jag lite defusa planer, vet inte exakt vad jag ska hitta på, men det är mycket eventuellt. Något jag oavsett vad har planerat in är i alla fall sovmorgon, har inte blivit mycket sovande den här veckan! Bara sena kvällar och ja, gud vet vad. Nu vänder vi blad helt enkelt, tomorrow is a new day!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0