Berg Flyttar In!

Har väntat i flera veckor på att det här avsnittet skulle komma! Berg flyttar ikväll in hos Andreas Lundstedt och jag sitter naturligtvis klistrad! Ni som följt mig vet att jag är upp över öronen för den mannen, och jag hade mer än gärna bytt med Berg! Tyvärr får jag nöja mig med att följa det från soffan....


Har under en tid följt hans blogg och hade mer än gärna länkat om det inte varit så att han bara här om dagen meddelade att han skulle ta en paus. Naturligtvis ledsen men det är bra att man avslutar saker som inte känns bra! Hoppas snart att få se honom igen, såg Alcazar live när de var i Gävle förra sommaren, underbara minnen! Tyvärr har jag inte de bilderna på denna datorn... Oops, nu börjar det igen!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0