Himlen är oskyldigt blå

Ledsen för dåligt bloggande, men jag håller på och filar till designen lite, går väl, sådär... Så bli inte rädd om det händer lite underligga saker här den närmsta tiden!

Igår var jag och syrran på bion "Himlen är oskyldigt blå", en förhandsvisning dit jag fick två gratis biljetter. Sjukt nice! Den var inte dålig, men inte jättebra. Den var okej. Lite bra kanske. Inte så att jag älskade den, men jag rekommenderar ändå folk att se den. Typ...



Den var lite hemsk emellanåt, lite gullig, men utan att man egentligen fattade var författaren ville säga. Äsch, ich weiss nicht. Tyckte inte jättemycket om den i alla fall.

Nu ska jag ut på en promis, därefter blir det en massa plugg.



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0