Like Before

Livet förändras, människor kommer och går, man blir äldre, klokare(?), man går vidare. Ibland önskar jag bara att jag kunde vrida tillbaka klockan, få vara liten igen. Eller få vrida tillbaka klockan bara något år. Så mycket har förändrats på så kort tid, det mesta till det positiva, but still... Jag har svårt att hänga med.



Visst har jag fått många nya vänner, som jag inte vill släppa i första taget, men samtidigt så har jag förlorat flera människor i mitt liv, bland dessa några riktigt bra vänner, or so I thought anyway... Jag ska inte sitta här och spilla tid över människor som visade sig inte vara något för mitt liv, men jag kan inte sluta fundera på vad som hade hänt om livet hade valt en annan väg, om saker och ting bara hade varit lite annorlunda. Jag kommer aldrig få svaren på dessa frågor, istället får man fortsätta gå och aldrig vända sig om.


Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0