Måndagsmorgon

Suck, suck, suck, suck. Nu har jag brutit ihop, nu ska jag bita ihop och se det positiva. Vad som hänt? Vaknade imorse, mådde jättedåligt. Feber, och fortsatt jätteförkyld. Tänkte att jag ändå ska åka in till skolan en sväng, på företagsekonomin, och sedan skippar jag idrotten och åker hem. Det var sista lektionen på ett projekt vi har, så jag kände att jag var tvungen att åka in en sväng. Kommer till skolan, öppnar datorn, och läser att våran lärare är hemma med sjukt barn = ingen lektion = jag hade trots allt kunnat sjukskriva mig och vara hemma! Jaja, ljusa sidan, åker hem med bussen klockan tio så kommer hem tidigt i alla fall =)

Ska nu åka hem och krya mig ordentligt, MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE bli frisk nu! Tills bussen går så fortsätter jag att grina och kika på filmer från It Gets Better projektet. Sååååååå fint!



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

hoppas du blir pigg fort!

2010-10-18 @ 09:08:35
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0