Regnig Dag

Det är grått och mulet ute idag, och regnigt. Riktigt trist väder! En typisk dag då man vill kura ihop sig framför brasan med en kopp choklad, men det går ju inte... Nationellt prov i tyska imorse, gick sådär. Tror jag blir godkänd i alla fall. Hade precis engelska där vi ska göra ett nyhetsprogram från olika länder, vi fick Sydafrika, och filma för att senare visa upp för klassen. Kul Kul!! Just my type of thing :)



Nu sitter jag och väntar på bussen, ska ta mig till stallet för ridlektion. Är döförkyld och borde väl egentligen ligga nerbäddad, framför allt eftersom jag har nationellt prov i matte imorgon, men jag har missat så jävla många ridlektioner denna termin så jag vägrar! Ikväll blir det däremot mys i soffan :)

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Saga Bolund

Goddag! vad intressant dina poster är! lär definitivt läsa dina poster igen. (: Hoppas du har en trevlig dag :p

2011-06-29 @ 11:08:46
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0