Valar och BBQ

Är så galet trött idag - vet inte vad som är med mig! Varken hjärnan eller musklerna vill fungera, så löpning fanns inte på kartan utan gick hem efter spanskan. Nu sitter jag här och försöker samla ork till att kliva in i duschen och tvätta av mig all svett - galet varmt här nu om dagarna! Men... Ska inte klaga. Snart sitter jag i Sverige och gnäller på att det är kallt!
 
Känner mig lite så här idag...
 
Igår hade jag i alla fall en riktigt rolig dag! Det firades mors dag här i Amerika, så efter ett yogapass på morgonen kom roomiesens föräldrar och plockade upp oss så åkte vi först och såg valar, därefter blev det BBQ med grillad lax - SÅ GOTT!! Och galet roligt att få se valar innan vi åkte också! 
 
 
Idag var det lite plugg imorse, så mycket som jag orkade. Blev klar och lämnade in sociologiuppsatsen i alla fall, vilket känns skönt! Satt också och tittade lite på en spansk film - vill verkligen lära mig det här nu. Samt att jag vill plocka upp och fortsätta med tyskan! Sen sociologi och spanskalektion, gick och pratade med löpartränaren, och nu så sitter jag här. Och försöker ta mig till duschen. Snart blir det middag och sen tidigt i säng. Tänkte få till ett inlägg om Eurovision också, by the time jag har tid att blogga imorgon kommer semifinal 1 redan ha dragit igång så vill gärna hinna innan det. Få se om jag orkar, men något kort ska jag nog få till i alla fall! Vi hörs lite senare!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0